Noworoczne postanowienia cz.I

Statystyki podają, że tylko około 8% postanowień noworocznych zostaje spełnionych, to niewiele, każdy z nas stwierdzi, a szkoda bo Nowy Rok jest idealnym momentem na gruntowne zmiany życiowe! To jak pierwsza snoworoczne postanowieniatrona kolejnego rozdziału książki, jakim jest nasze życie. Warto wykorzystać ten potencjał. Ale jak to zrobić, żeby nie skazać się na porażkę, które noworoczne postanowienia przyniosą nam coś dobrego?

Będę aktywna fizycznie

Ruch jest ważny w każdym wieku, a im wcześniej zaczniemy tym większe szanse na pozbycie się cellulitu już do najbliższych wakacji. Ale nie wystarczy kupić karnetu na siłownię, trzeba ćwiczyć przynajmniej 2, 3 razy w tygodniu, a najlepiej wybrać te same dni tygodnia, a trening wpisnoworoczne postanowieniaać jako stały element grafiku. Zgodnie z zasadą, jest wtorek – idę na basen!

Zadbam o zdrowe nawyki żywieniowe dla całej rodziny

I nie mówię tu o diecie odchudzającej, ale o zmianie sposobu myślenia o jedzeniu i wprowadzenie do kuchni zdrowych nawyków. Na początek ogranicz ilość niezdrowych węglowodanów – białe pieczywo zamień na ciemny razowy chleb, słodkie płatki śniadaniowe na owsiankę na mleku, którą sama przygotujesz. Ogranicz smażenie mięs i ryb, a o panierce w ogóle zapomnij. Jeśli jeszcze nie masz w domu to koniecznie kup sitko lub naczynie do gotowania na parze. Pożegnaj wszystkie przetworzone produkty jak gotowe sosy, dania z makaronów do odgrzewania w mikrofali. Jeśli lubisz słodycze, nie rezygnuj z nich całkowicie, ale kaloryczne batony zastąp domowym ciastem własnej roboty.

źródła zdjęć: www.pinterest.com

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.