Jak utrzymać szczupłą sylwetkę niezależnie od wieku?

Pamiętasz czasy, kiedy potrafiłaś zjeść dużą porcję frytek, lody i kiełbaskę z grilla podczas jednego popołudnia i w ogóle nie wpłynęło to na twoja sylwetkę, talię, pośladki? Tak, to normalne, bo młody organizm wybacza wiele błędów żywieniowych. Z wiekiem przychodzi mu to coraz trudniej. Badania potwierdzają, że nasz metabolizm zwalnia średnio o 3% z każdą dekadą życia. Nie przejmuj siszczupła sylwetkaę, ponieważ są sposoby i nawyki, które pozwolą uniknąć zbędnych kilogramów, a warto o to zadbać, bo nasze społeczeństwo tyle w bardzo szybkim tempie.

Nie tyć to znaczy zdrowiej jeść, odpoczywać i żyć! Jak utrzymać szczupłą sylwetkę niezależnie od wieku?

Pierwsza zasada, od której powinnaś zacząć to zmniejszenie o 100 kcal spożywanych dziennie kalorii. Wystarczy zmniejszyć porcję deseru, sok zastąpić wodą, a z drinków wybieraj wytrawne wino.

Oto lista produktów, które mają 100 kcal:

  • 4 kostki czekolady mlecznej z orzechami
  • Jogurt owocowy – mały kubeczek
  • Szklanka mleka 1,5%
  • 2 kawałki ptasiego mleczkaszczupła sylwetka
  • 3 mandarynki
  • 2 kromeczki chleba razowego
  • 2 plasterki sera żółtego
  • Pół kajzerki

Unikaj telewizji i ogranicz urządzenia mobilne, szczególnie wtedy, gdy podczas oglądania telewizji i surfowania w sieci podjadasz orzeszki, chipsy i ciasteczka

Spij od 6 do 8 godzin dziennie, osoby niewyspane jedzą więcej i maja mnij energii co powoduje tycie. Jeśli potrzebujesz popołudniowej drzemki – to wspaniale, wprowadź ją w codzienny rytuał.

Przyspieszysz metabolizm pobudzając swoje mięśnie, super jeśli znajdziesz czas na wizytę na siłowni (wystarczy 2-3 razy tygodniowo), świetnie działa basen, spacery i ćwiczenia gimnastyczne wykonywane w domu.

źródła zdjęć: www.pinterest.com

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.