Zdrowe koktajle

Czy modne ostatnio zdrowe koktajle owocowo-warzywne rzeczywiście są takie zdrowe i łatwe w przygotowaniu? Największą zaletą koktajli jest ich pozytywny wpływ na urodę i poziom energii.

  • Koktajl na piękną, promienną cerę: marchewkowo-pokrzywowy

Do wykonania napoju potrzebujemy: jabłko, marchewkę, kilka pędów pokrzywy, natkę pietruszki, sok z cytryny, pół szklanki wody. Na początku łączymy płynne składniki, dodajemy jabłko i marchewkę, a kolejno miksujemy z ziołami.zdrowe koktajle

  • Koktajl energetyzujący: jarmużowo-buraczkowy

Potrzebujemy następujących składników: burak, jabłko, kilka liści jarmużu, świeżą miętę, pół szklanki wody. Miksuję dokładnie w takiej samej kolejności jak poprzedni napój.

  • Koktajl detoksykujący: ogórkowo-jabłkowy

Przygotuj: jabłko, ogórek, seler naciowy, kilka listków bazylii, sok z cytryny, 1 łyżeczkę oleju lnianego, pół szklanki wody. Łączymy i miksujemy składnzdrowe koktajleiki, a na samym końcu dodajemy olej i dokładnie mieszamy.

  • Koktajl poprawiający koncentrację: owocowy z rukolą

Przygotuj: 2 garście rukoli, brzoskwinię, jabłko, banan lub mango, kilka orzechów włoskich lub migdałów. Wszystkie składniki miksujemy w blenderze.

  • Koktajl pobudzający (idealny na śniadanie): owocowy

Składniki na koktajl: pół szklanki soku pomarańczowego lub jabłkowego, 2 łyżki jagód goji, banan, łyżka nasion chia lub masła orzechowego. Wszystkie składniki dokładnie miksujemy.

Wszystkie propozycje zdrowych koktajli są łatwe w przygotowaniu, a składniki na nie łatwo dostępne. Taki napój nie tylko dobrze smakuje, ale ma dobroczynne działanie także na cały układ pokarmowy! Więc który wybierasz?

źródła zdjęć: www.pinterest.com

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.