Zostań sex-expertem

tabletki na potencjęKażdy facet pragnie być mistrzem w łóżku – wiadomo, jak świat- światem. Chce kochać się długo i często. Marzy, by jego partnerka wiła się i krzyczała z rozkoszy. Jednak nie zawsze, chcieć to znaczy móc. Bywa różnie. Wszyscy (i wszystkie) coś o tym wiemy. Więc może, gdy chcesz robić to częściej, dłużej, czuć intensywniej, zamiast stresować się, unikać zbliżeń, czy od razu biec do lekarza lub co gorsze kupować podejrzane specyfiki w Internecie, warto zacząć od zadbania o siebie, swoje ciało, samopoczucie. Spory wpływ na „te sprawy” ma dieta. Zrezygnuj z ciężkich, tłustych dań, na rzecz ryb, owoców morza, warzyw, roślin strączkowych. Mocne alkohole zastąp lamką czerwonego wina (lampką- nie butelką). Rzuć palenie. Zajadaj produkty bogate w cynk – uczestniczy w produkcji testosteronu (pestki dyni, ostrygi, żółtko jaja). Wzbogać codzienne posiłki o tłuszcze roślinne, zarodki pszenicy, pełnoziarniste pieczywo – zawierają sporo witaminy E (zwanej witaminą płodności). Beta- karoten, zawarty w: algach (sushi), marchwi, melonie, szpinaku – uczestniczy w syntezie hormonów płciowych. Niezwykle ważnym składnikiem diety wspomagającej potencję jest jeden z aminokwasów – arginina. Jest w organizmie prekursorem tlenku azotu. Związek ten ułatwia przepływ krwi, poszerzając światło naczyń krwionośnych – a co za tym idzie wpływa na potencję, dopływ krwi do ciał jamistych członka. Bogate w argininę są: indyk, wołowina, twaróg, soja, soczewica, przeróżne orzechy (brazylijskie, nerkowce, włoskie), pestki słonecznika, migdały, kakao. Świetnie na witalność, kondycję psychiczną i fizyczną wpływa żeń –szeń. Warto pomyśleć o suplementacji zdrowej diety, preparatami (np. Liderin) zawierającymi ten znany i ceniony od wieków afrodyzjak. Zawarty w cudownym korzeniu ginsenozyd, odpowiada rozluźnienie naczyń krwionośnych, lepsze ukrwienie – a co za tym idzie lepszą i dłuższą erekcję, wpływa na „odbiór” bodźców, zwiększa produkcję testosteronu. Zacznij się ruszać. Uprawianie sportu zwiększa witalność, poprawia sylwetkę, uwalniają się endorfiny, krew szybciej krąży. Unikaj stresu, wysypiaj się, odpoczywaj, relaksuj a później ciesz się z długiego i intensywnego seksu, kiedy tylko chcesz jak długo chcesz…

źródła zdjęć: www.pinterest.com

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.