pielęgnacja ciała
Czas wolny

Pielęgnacja ciała w zimowym sezonie cz.II

Pielęgnacja ciała – odżywiaj i nawilżaj

Najbardziej wysuszonymi częściami ciała w zimowym sezonie są zdecydowanie kolana i łokcie. pielęgnacja ciałaSystematyczna pielęgnacja ciała to przede wszystkim jej złuszczanie peelingiem (minimum raz w tygodniu), taka skóra łatwiej i chętniej wchłonie kosmetyki nawilżające i odżywcze. Do mycia ciała możesz używać olejków, w przypadku braku czasu zastąpią etap balsamowania ciała. Nawilżanie ciała powinno się odbywać również od środka pijąc duże ilości wody mineralnej. Częste wietrzenie i nawilżanie pomieszczeń, w których przebywamy czy śpimy również pozytywnie wpłynie na kondycję naszej skóry i włosów.

Włosy pod specjalną ochronąpielęgnacja włosów

Kondycja włosów zimą, delikatnie mówiąc jest słaba. W dotyku są suche i wyglądają na zniszczone, często tracą połysk i słoneczne refleksy nabyte latem. Zatem podstawowa pielęgnacja włosów zimą powinna być oparta na szamponie odżywczym i nawilżającym. Obowiązkowo po każdym myciu nakładaj odżywkę, w szczególności na końcówki włosów. Dopiero po wchłonięciu odżywki, delikatnie rozczesuj. Co 2-3 tygodnie nałóż na włosy maseczkę intensywnie nawilżającą i regenerująca pomijając skórę głowy. Maseczkę trzymaj na włosach co najmniej kilka minut, jeśli chcesz wzmocnić jej działanie, nałóż czepek foliowy i owiń ręcznikiem. Taki kompres spowoduje lepsze wchłonięcie się maski.

Pamiętaj, że zimą to kremy są sprzymierzeńcami systematycznej pielęgnacji ciała i skóry twarzy, pod ich osłoną twoje ciało przetrwa zimne miesiące, by w dobrej formie przywitać wiosnę.

źródła zdjęć: www.pinterest.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.